Tuesday 24 November 2009

status tukar ganti

lately ni aku terjumpa kawan lama..kwn masa study dlm FB aku.
aduhhh mak terkejut noqsss
Guess?!!



firstly aku nk mintak maaf la kalo ada yang terasa semasa baca entri aku..bukan nk mengata, mengutuk dll tapi just nk share. kan sharing is caring..huhu


alkisahnya...
member aku ni dia merupakan seorang yang sangat berdedikasi sewaktu zmn muda remaja. (mcm sekarang tua sangat je) tegas, ada prinsip, berjiwa besar & kental, dan dia merupakan salah seorang wakil MPP di salah sebuah IPT dan banyak lagi la jawatan yang besar2 dia sandang sewaktu study dulu.



selepas 5 thn meninggalkan alam kampus & buku, aku terjumpa la dia kembali, jumpa kat alam cyber pulak. masa nk approve req dia tu memang la aku tertnya2..sapa la dia ni? sempat la aku tnya kwn2 ..pas check status dia baru la aku approved. sekali teperanjat koooo
status telah bertukar ganti..skrg kena panggil minah, nama kt FB pun dh tukar ala2 girlie lagi.


xdapat aku bayangkan seorang mamat yang begitu berdedikasi mengalami konflik kendiri. apa pun aku enjoy berkawan dgn dia sbb dia sungguh kelakar. paling aku x tahan skrg ni dia bertudung okehhhh!! apa pun cik ************ i`m happy for you!!







wekend lepas berkarok..sangat beshhhh..tq yayang





aku memang gila karok..w/pun suara mcm katak :)

aku menanti status baru :)

2 comments: