Tuesday 1 December 2009

hectic & Y.E.S

semalam di midvalley


raya korban dah.
bln 12 pun dah.
arini genap 7 months aku kawen..happy anniversary yayang!



last week memang minggu yang sangat padat bagi aku.
padat dgn aktiviti. penat, tapi berbaloi - baloi.
sabtu, seawal pagi drive memandu ke rmh member suami di k Selangor, jauh dan penat!sepanjang perjalanan pergi & balik aku membuta.
dari k selangor kami singgah Time Square untuk berlibur. kata year end sale dh bermula.
mlm pula menemani si suami berfutsal.
bengang btl dia aku x sepenuhnya tgok dia main, sibuk berchit chat dgn member. sowiee :(
konon thn ni bila year end muncul x mau shopping, tapi aku tak tahan pulak dgn godaan.
suami pun dh naik muak dengar rintihan xmau shopping bila tiap kali sale bermula..haha
biasala pompuan!
termimpi - mimpi MNG punya handbag last nite :(



6 comments:

  1. huh, muka u tak shopping???pirahhh!



    nape tak beli je hb tu, kan dah termimpi2!

    ReplyDelete
  2. alah u pun sama !! kite serupa..huhu

    along leh tertinggal phone dlm keta masa kite sedap2 shopping, eeee geram btul!
    tu yang x jadi beli..
    balik rmh muka cencorot ko!

    ReplyDelete
  3. tertinggal phone?
    ape kene mengena ngan shopping lak?

    ReplyDelete
  4. phone tinggal kt dlm keta. g tmpat parking pastu dh xde mood nk shopping la...

    geram tuhan je yang tau

    ReplyDelete
  5. bese la pompuan yerp...
    nak kawen nak shoping.. huu berbelah bagi.. T_T

    ReplyDelete
  6. nk kawen lagi bnyk benda nk shopping awak :)

    ReplyDelete