Tuesday 18 August 2009

minggu ke tujuh ..

minggu ni genap usia kandungan aku 7 minggu..cpt je kan masa berlalu.
for time being aku dh start kena alahan and morning sickness. aku ingat aku xkan kena alahan, tapi tanggapan aku meleset.

morning sickness start last sat, mungkin baby tahu ayahnya balik, so nak memanja la tu. ( last friday shidi wat suprise tuk aku, ckp x balik minggu ni, tup2 ada dpn pintu rmh..thnks hubby..sayang awak!! ) sejak morning sickness mood makan aku kurang, jika sblm ni pada permulaan aku disahkan mengandung mood makan sentiasa ada, tapi sjak kena alahan ni apa shja yang aku mkn pasti akan terkeluar semula :(
penat aku keluar masuk toilet...smlm leh dikatakan seharian aku duk kat surau merehatkan diri..nasib baik keja x bnyk smlm....jgn la effect kpi aku.


ini lah yang dikatakan org lumrah ibu mengandung...
hopefully aku sabar dan bertahan dgn semua ni...
mind set is....i love my baby :)

No comments:

Post a Comment