Sunday 6 September 2009

17 ramadan

esok ramadan yang ke 17... bermakna dah 17 hari umat Islam berpuasa.
bagi aku tiap kali 17 ramadan ia sangat bermakna dan istimewa, kerana aku dilahirkan oleh mak pada 17 ramadan. terima kasih mak, dh 27 tahun aku menikmati usia kedewasaan aku. Alhamdulilah :)


wekend yang sudah shidi tak dapat balik..sibuk katanya kerana perlu bergegas dari Kuantan terus ke Terengganu, aku memahami...
InsyAllah jika tidak ada aral melintang Khamis ni sang suami akan pulaang berhujung minggu bersama aku :)
rindu rasanya...rasa mcm dh bertahun, walhal baru je wekend lepas x dpat pulang berhujung minggu bersama...


mungkin dikesempatan itu nanti kami akan kua untuk bershopping raya...x sabar rasanya nk sambut raya...first time beraya sebagai isteri. sebenarnya ramadan kali ini aku x sabar nantikan dan sangat teruja kerana dapat berpuasa bersama suami. w/pun xdapat nak menyediakan juadah sahur dan berbuka kerna disebabkan tugas suami, tetapi kesempatan hujung minggu bila shidi balik pasti aku gunakan sepenuhnya.


oh ya..usia kandungan aku dh 9 minggu lebih...nk masuk 10 minggu...syukur alhamdulilah...
harapan aku baby sihat...aku akan tabah hadapi segala kemungkinan. buat masa dan ketika ini aku akan terus berdoa dan bertawakal..

No comments:

Post a Comment