Wednesday 8 April 2009

senyum sampai ke telinga pipi merah bak delima


pagi tadi aku dah start fly my wedding card kat department aku...agak malu pada mulanya nak memulakan langkah. pagi2 je pas on pc and system aku terus pergi meja ke meja tuk mengedar kad..pagi2 lagi ko! semangat tu...

biasa la kan time2 mcm ni mcm2 usikan aku kena dengan officemate aku sampai malu la aku..x tergambar perasaan aku..malu, suka dan segalanya..senyum mcm kerang busuk hingga ke telinga...tapi aku rela je dengar .sampai ada officemate aku tu ckp x lama lagi nak kena tebuk tupai..tebuk tupai? dammm ko jue!....tebuk tupai tapi besh tu jue...huhuhu...


as per today my wedding preparation running smoth..insyaAllah aku harap semua berjalan lancar..





p/s imej sekadar hiasan...suka koleksi en ismail dari udaimatunur by syahirah

3 comments:

  1. huaaaa nak jugakkkk~
    nie email asna yea
    cukas22@gmail.com

    Wahhh dgn tak malu yea nk minta di jemput
    hahahah =)

    Selamat kawin~

    ReplyDelete
  2. congrats cik susu :p
    lepas ni da jadi puan susu daa :)

    ReplyDelete
  3. asna:ala asna kalo malu rugi la...nanti kite anta kad kat awak!

    yaya:ye la pasni pn susu leh produce susu pulak kat anak2..hehehe

    *gatal sungguh statement itu!

    ReplyDelete