Wednesday 1 April 2009

april sudah.....so fast?!

arini april................april fool
ni bukan pasal april fool....tapi sure hari ramai yang terkena kan..teringat zaman sekolah dolu2 selalu terkena, tapi sekarang tidak lagi...i`m a smart gurl! :)

bila masuk april hari ini, aku x terpikir pasal nak kenakan orang sbbnya byk lagi benda penting tuk aku uruskan kerana sekarang ni udah hampir masuk waktu...bukan waktu berbuka ek..!tapi waktu untuk bergelar seorang isteri...

kadang2 aku terpikir udah bersedia kah aku untuk bergelar seorang isteri? tanggungjawabnya sangat la besar...baru 2 mlm lepas mak aku mengajukan soalan tu kepada aku...aku cuma tersenyum2 malu..ikutkan perangai aku ni mak aku mcm x berapa yakin untuk aku bergelar isteri, katannya pemikiran aku masih anak-anakan..tapi aku menyakinkan mak aku bahawa aku akan cuba sedaya dan sehabis baik tuk menyandang jawatan rasmi itu nanti...cuma aku mohan mak doakan yang terbaik pada aku dan bakal suami agar perkahwinan kami kekal selamanya hingga ke akhir nyawa! mak bagus sbb jumpa aku dan tunang untuk memberi nasihat agar kami saling bantu membantu, memahami satu sama lain dan banyak bersabar dlm menempuh alam rumah tangga nanti. rasa mcm nak menangis bila mak ckp macam tu..

setakat ni perasaan aku bercampur bau...suka, takut, sedih dan sebagainya...
harapan aku moga2 semuanya berjalan dengan lancar semuanya.. aku akan doa dan terus berdoa hingga hari besar itu nanti ! :)

2 comments:

  1. Kak shada~~~~
    yuhuuuuu~~ nak kaddddd jemputannnn~~~
    hehehe =)

    ReplyDelete
  2. asna: adik ku comel akak akan start fly the card by next week..so tunggu...:)

    ReplyDelete