Tuesday 3 March 2009

lama dah aku menyepi..lama ke? hehehe
xtau la nak citer apa..mcm x de citer je. cuma akhir - akhir ni sibuk wat preparation for my big day je and bz with my work..

sedang sibuk wat persediaan, tup - tup masa berlalu dengan pantas tanpa aku sedari..tengok kat ticker tinggal 1 bulan 4 minggu je lagi..takut ada, debar, suka bercampur baur perassan aku ni..sukar nak gambarkan perasaan aku ni. mintak2 semuanya berjalan dengan lancar.

persiapan tuk big day almost done, dlam 80%. aku kena siapkan persiapan kahwin awal sbb nanti x de sapa nak tolong and monitor sbb mak dgn abah aku nak g bercuti kat sarawak akhir bln ni. aku jeles gak dengan mak abah sbb tengah sibuk wat persiapan kahwin depa dua ni nak g bercuti..angin aku. tapi kata mereka nak relaxkan minda sbb nanti ada majlis besar pada bln 5. nasib baik la reason diorang ni logik...(mak nak ikut!!)...kalo x sebab aku nak cuti lama bln 5 ni dah lama aku ikut mak abah..x pe la bagi la diorang sedikit privacy..hehehe




*x sabar tunggu kad kahwin print

No comments:

Post a Comment