Friday 6 March 2009

entah pa pe entah...

semalam..

lepas balik keja aku g la mines nak usha dan merangkap nak beli notebook baru...nak jadi citer masa kat tempat parking nak naik lif berlakuan kejadian yg aku rasa menjijikkan...eee wuakss...

masa lif terbuka aku ternampak ada sepasang kekasih sedang mamadu asmara...xtau la sblm tu dia wat pa kan, sbb masa lif terbuka dengan selambernya awek dia baru je lepas mencium pipi balak dia...mybe dah terlalu moden kehidupan sekarang orang dah lupa batasan agama dalam perhubungan.

yang menjadikan tekak aku kembang nak muntah ialah mereka tu adalah melayu...diulangi MELAYU..memalukan kan!!! bukan x penah nmpak melayu yang perangai mcm tu sblm ini, memang aku akui dah banyak kali..tapi yang worst adalah pasangan tersebut bukan la pasangan yang normal...pasangan couple yang abnormaL. KENAPA? sebabnya mamat tu leh pulak ada hati cari awek P##***.. entah pa pe kan..awek dia ialah perempuan jadian, ...x de lagi ke perempuan kat dunia ni? pastu dengan slumbernya nak bercumbuan kat tempat public...wei respect la sikit kalo sangap sekali pun...


so anda di luar sana fikirkanlah...jijik kan??!! anda semua jijik tak?




* saya gumbira sbb sudah ada new notebook..one of my wish for year 2009 sudah tercapai..sukanye..
coming soon on May...............tunggu!!!

My new honey bunny



volume..touch screen..



1 comment: