Tuesday 24 February 2009

padan muka ko!!!

ptg ni...aku bengang btl dengan salah sorang staff maybank branch...private banking damansara utama...eee sial pompuan ni!!! (jahatnya aku...)

napa aku marah sangat?? bukan apa, yang wat aku bengang tahap gaban ni, ko dah mintak tolong pastu nak tunjuk karek...leh nak tunjuk karek ek dengan aku...tunggu la endorsement pol cust ko aku pending...kuang ajar....

nak jadi citer, pompuan ni kan mintak tolong aku isu satu endorsement tuk cust dia, pastu wt salah, aku ajar x nak dengar..penat aku ajar dia leh plak cutt off line. ingat dah cut off line x kol cari aku, ni cari aku lagi..tau takut, takut xde sapa assist dia wat endrsmnt cust dia...
akhirnya ko fax gak surat cust kat aku, bukan susah pun...kalo ko x argue dengan aku, dah lama aku on insurance pol cust ko...ni ko tunggu la...aku on policy cust ko pas 5.30....tunggu la ko. konon nak cepat kan aku dajal ko...

pompuan mcm ni kena ajar..bajet ko kat private banking aku heran...kalo pasal lain leh nak karek dgn aku...motor insurance ko x payah la....tunggu sampai berjanggut la aku issue edsmnt pol cust ko..padan muka!!!!!!!!!!

puas hati aku...ni lesson tuk pompuan yang x sedar di untung, dan pompuan yang bodoh sombong!!!hahahaha

3 comments:

  1. Fuhhyooo marah yea dia..
    Bagos Sis lain kali wat lagi tau!!..
    Asna pun kekdg kena gak cust y susah nak fax invoice.. mmg kena sound direct jer asna buat hahaha..
    Sokong utk mgajar org2 y x sedar diuntung! hehe

    ReplyDelete
  2. shada
    ~wah marah btol nmpk..
    sabar-sabar
    biase la tuh.. bila kje cm best so mesti cm nk blagak kan.. almaklumla private banking.
    eh da mcm batu api laks. heh
    ;)

    ReplyDelete
  3. asna : memang marah la asna..sedap2 je dia bagi arahan..dah la mintak tolong tapi mengarah pulak..padan muka dia. memang akak sengaja wat edsmnt pol tuk cust dia lewat2...dah 5.45 baru akak mintak staff wat...padan muka dia

    nadd:marah la nadd...x pasal2 tuk aritu kedut muka shada..tapi shada puas hati ajar pompuan tu...

    ReplyDelete