Tuesday 3 February 2009

pengantin budak -budak ...?

pelik kan tajuk entri aku kali ni..



bukan apa...kan kat entri sblm ni aku ada mention nak g survey butik pengantin kat KIMIE. so semalam aku pun pergi la seperti yang dijanjikan. Appoiment aku petang so dlm pkl 1 aku dah sampai butik Kimie..eksaited sangat tengahari dah sampai kat sana..

kat sana aku spend around 2hours..lama kan..aku memang cerewet bab-bab mcm ni..kat sana tiba-tiba je theme colour tuk wedding aku bertukar sbb kat sana aku terpegun kat satu kaler baju tu, sangat la cantik dan ellegen...selepas berdiskusi aku pun confirm ambik Kimie kajang tuk WEDDING aku..suka-suka!!!

aku rasa part paling lawak masa kami kat butik ni , bila en Kimie mention kat kami berdua " pengantin budak -budak "..apakah maksudnya itu? rupa- rupanya dia ckp kami ini pasangan yang kiut and look young.xtau umur dah masuk 27 this year..hehehe lawak la plak kan...tapi kan Kimie ni memang la friendly giler, siap wat lawak bodoh lagi memang besh la dia. i todd dia ni sombong sbb kan dah ada nama some more selalu butik kua majalah...tapi sangkaan aku meleset...KREDIT tuk butik kimie kajang dan stff dia umie (also my friend)

so sekarang semua kekusutan dah berakhir..aku dah settle semua dengan Butik ni semalam..deposit pun dah bayar..hehe..pas ni fokus tuk wat decoration for hantaran


5 comments:

  1. kimie tu lelaki ke pompuan dear?

    ReplyDelete
  2. wah wah pok pok pok pok pok pok pok
    bunyi kompang hehehe.
    berapa kos sis kena byr sis..?
    mahal x..? asna ujung tahun lak dok mencari gak nti hehehe

    ReplyDelete
  3. atiqah: kimie adalah separa...tapi dia baik,dun worry..kalo nak make up perempuan dia pun ada..tapi saya ambik make up artis separa

    asna: lama lagi la...kos adalah not more than 3k

    ReplyDelete
  4. salam kenal and salam ziarah.. really nice site!!! lets visit my blog anytime.. thanks..

    ReplyDelete
  5. ungu violet : hai awak salam kenalan..will visit your blog soon..btw thanks ek drop by..

    ReplyDelete