Saturday 31 January 2009

butik andaman pengantin

Hari ni aku dgn en tunang jejalan cari butik andaman pengantin tuk majlis aku yang dijangka berlangsung pada bln 5 nanti. Everything aku kena start dari awal..why?? sbbnya adalah kerana butik yang aku konfirm nak ambik tuk majlis aku telah buat HAL!! memang aku tension..malas nak citer pasal butik bongok ni, wat sakit hati aku je..apa yang aku tau dia mesti refund back my money by this monday, if not i will TERJAH dia...tunggu la ko...

disebabkan hari ni adalah hari sabtu, so ramai la orang g survey butik pengantin..aku plak pergi dah petang so masa tu mcm sikit tak kena la..jln-jln kat kajang aku tergerak nak masuk kat butik Kimie Kajang...masuk je aku agak terkejutz sbb jumpa kawan lama..she work there...Alhamdullilah senang sikit keja aku mcm ni..pas tengok quotation aku dgn shidi mcm agak berminat la sbb harganya memang berbaloi dan tak terlalu mahal. yela aku bajet butik ni mesti mahal sbb selalu keluar majalah and sponsor artis -artis kat Malaysia ni kan..bajet nak bincang lebih lanjut tapi disebabkan member aku sorang je kat butik tu, then arini dia ada 2 cust nak fitting baju so terpaksa la aku postponed to come back on monday, lucky Monday ni Public Holiday, so i have time to discuss with her...she said will help me on this thing and promise will give a good advise and service..Umi thanks a lot..i will se you on Monday.

kepada butik, akak andam yang xleh nak bagi good service kat aku tu..BLA la lu..ingat ko bagus sangat ke ?!!!

Aku harapkan pencarian baju kawen aku akan tamat by this monday..aku dah xde masa lagi...banyak lagi persiapan lain yang perlu aku lakukan..hopefully everything will fine

5 comments:

  1. kimie kajang.. ya wellknown butik...reasonable ke? leh share tak pakej kat sane... hehee..

    ReplyDelete
  2. atiqah: memag berbaloi ..pakej yang saya ambik tak sampai pun 3k
    sila ke sana..banyak pilihan pakaian dan service tip top

    ReplyDelete
  3. 3k.. whoa... gempak juga tU... 3k include ape eak..? sorry laa... kiter banyak tanye...

    ReplyDelete
  4. atiqah : x pe i will share the info..sharing is caring kan..
    pakej yang saya ambik tu include pelamin (depends on jenis pelamin) + baju nikah + baju bersanding (baru) + ada persalinan + aksesori penuh tuk lelaki dan perempuan.

    i storngly suggest kalo awak nak jumpa kimie awak g butik kat kajang sbb most of time dia kat sana, dia akan advise you everyting

    ReplyDelete
  5. yeker? owh i see.. okie thanks fer dat sharing... u mmg caring dear... huhu~
    tulaa nanti discuss ngan ma tunang.. sebab baju nikah n bertandang sendiri tempah.. just nak pelamin yang cantik dan 2 persalinan juge makeup.. btw thanks again!!

    ReplyDelete