Thursday 29 January 2009

indahnya moment itu

Semalam balik keja aku berhenti kat petrol pam kat area rumah aku sbb nak cucuk duit. Masa kat ATM mechine adalah sepasang suami isteri yang agak berumur, dlm linkungan 60 +++. Sepasang suami isteri ni nampak biasa je, dan berdiri di depan aku. Selesai aku kua then ternampak pasangan suami isteri tu lagi..diorang ni naik motor..aku lihat pakcik tu sungguh la penyayang sbb dia tolong wife dia pakaikan helmet dan bantu naik atas motor....so sweets dan romantik la pakcik tu..walaupun dah tua kasih dan sayang dia masih sama, macam tengah hangat bercinta aku tengok.
Bukan apa, biasa aku dengar dan tengok bila dah lama kawen ni perasaan pun berubah...kalo dulu jln berpimpin tangan sekarang tidak lagi..suami jln didepan isteri tinggal di belakang, kalo dulu memujuk rayu, puji memuji tapi bila dah kawen sumpah seranah yang dapat..

Lantas aku ajukan soalan yang sama terhadap shidi...


aku berpuas hati dengan jawapan yang diberi....dan berharap ia akan berterusan menyayangi aku selamanya :)

4 comments:

  1. yup... betoll2 (ajuk cakap upin ipin)
    sweeet sangat.. erm tulaa kn.. sebelum kawen boleh cakap sume yang manis2 bile da kawen.. hampeh..

    ReplyDelete
  2. hehe pape pun semua datg dr hati kan kan kan.. Insyallah Tunang sis akan jadi suami y penyayang. Psstt xnk bg tgk gmbr ker future husbd ker hehehe

    ReplyDelete
  3. atiqah: tu la tiqah bila bercinta semuanya indah dan manis je...bila dah kawen..hampeh..
    hopefully our future husbd tak jadi mcm tu kan...ee ngeri kan

    asna:AMin..semoga apa yang kita hajatkan tercapai..ada la kat entri yang lalu ada gambardia..terselit -selit tu dia la tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. alaaa main nyorok2 ker..
    hemm susah la gini..
    nti dah tgk dia lari
    hehehehe =)

    ReplyDelete