Wednesday 28 January 2009

Hunting + Shopping

Sempena cuti yang panjang minggu sudah, aku ambik kesempatan tuk hunting barang hantaran perkahwinan aku, tak banyak lagi yang tuk aku cari cuma beberapa item je lagi. Ahad lepas memag waktu yang sesuai tuk aku shopping. We all drive dari rumah till Pavillion dan agak menggumbirakan hati sbb jalan clear sangat dan senang cari tempat parking. Selalu susah nak cari parking kalo kite kua shopping on Sun, tapi tidak tuk aritu...Keadaan yang tenang menyenangkan hati tuk shopping :)


Ada satu kedai kasut ni, Charles & Keith..memang sweets and murah giler kasutnya... aku memang nak cari kasut wat hantaran, so aku pun rembat la satu...kebetulan time tu diorang wat markdown tuk kasut - kasut mereka.Ikutkan hati nak ambik dua pasang tapi satu lagi tu tak ada saiz...selalu mcm ni kalo nak beli kasut, asal aku berkenan je mesti rak ade saiz. Gajah sangat je kaki aku ni? Kalo you all nak tau dah lama tau aku hunting kasut hantaran, at last i found it at Charles & Keith. Kredit tuk butik ni sbb SA memang friendly dan kasut mereka sangat la comel...


We all had lunch kat Food Court je sbb ada beberapa kedai yang dah start tutup bcoz of CNY kan..Bajet nak lunch kat Madam Kwan`s. Tuk lunch kureng sikit la sbb tersilap order, nampak je sedap tapi aku tertipu :(
We all spend time till 4pm then fetch my frens at Pudu.



Aku ni tak sah kalo berjalan tak snap pics..so here aku attach a few pics...enjoice





me and sis


herbie yang comel :)





hunting for hantaran dah selesai..HoREYYY!!!



After this aku dah leh start decorate barang - barang hantaran..En Shidi cepat la buy ur shoes, tak jumpa lagi ke yang berkenan? cerewat la awak ni!!!...



































5 comments:

  1. Hoyehhh!!! Shopping! Shopping! Sgt suke Shopping2 hehhe.. Wah kasut kat situ lawa2 ek? asna ngah mencari lagi perfm y sesuai ngan jiwa susah tul nak jumpe huhu..
    Pape pun happy cz dah jupe set pjagaan body y best hehehe

    ReplyDelete
  2. wah, bessttttnyer pergi shopppingggg!!

    ReplyDelete
  3. asna cute: SHOPPING!!! best asna sbb apa yang kite idamkan dah jumpa

    Unie: ala ko jeles kan sbb aku g shopping pastu x bawak ko..hahaha..padan muka ko

    yienjr:Yela awak best pastu x jem..tenang je i shopping last sun..

    ReplyDelete
  4. ape kes nak jeles...ko sape aku nk jeles...hahahah

    ReplyDelete