Saturday 24 January 2009

sengal dipagi sabtu :(

Hari ni..sabtu aku keja. then the worst part is aku lewat sampai office..ee geramnya!!!!
nak jadi citer pagi tadi sblm kua rumah aku check dulu keta aku yang parents aku nak pakai tuk g johor visit my uncel then aku pakai keta comel mak aku (kelisa la ) Kua rumah 7.40 sbb arini sabtu for sure tak jem kan, masuk je tol mak ai...aku baru teringat yang wallet aku tertinggal..apa lagi mengelabah la aku kan..wallet aku tertinggal kat dalam plastic bag Tecso!!!!. Sbb semalam aku beli barang kat Tesco pastu bia je dalam bag plastic.
Nak tak nak aku terpaksa wat u turn yang agak jauh sbb aku dah masuk highway..tu dah ambik masa 10 minit. Ikut hati aku, malas aku nak ambik tapi nanti nak bayar tol pakai apa kan..lagipun Tag ID staff, driving liciense, Ic dan semuanyalah dalam wallet...Napa la jadi macam ni pagi - pagi pulak tu kat aku!!!
Sampai office 8.45am, sepatutnya i must be at my work station on 8.30am, then ada satu akak mulut puaka ni wat-wat tanya "eh shada keja rupanya arini" dah tau awat hang tanya...doggol tul la (dalam hati berkata). Aku dah la benggang ko nak sakitkan hati aku lagi. aku wat bodoh je la..Dah rush -rush nak masuk offfice, sampai office system down pulak..memang geram la.so arini keja aku online internet je la. nasib baik keja arini sampai 12.30..balik ni bajet nak nak g window shopping nak cari handbag dengan kasut..tak sabarnya nak buang duit dan ketensionan..hehehehe

3 comments:

  1. mmg la tertinggal egt kat abg gaban ko je nok...

    ReplyDelete
  2. alahai sian nye sabtu pon kne keje eh.. xpe la shada ujung bln nnti mesti senyum tgk gaji. hehe ;)

    ReplyDelete
  3. umie: dah nak terjadi kan nak wat macamana..abg gaban tetap di hati :)

    nadea:ye la awk kena dtg office dlm sbln sekali je..dtg pun keja sabtu tuk lepak2 buang masa..xpe leh claims..

    wat tau kalo ada masa :)

    ReplyDelete