Sunday 8 February 2009

kata hati yang sentiasa berubah - ubah

semalam aku dgn kakak ipar dan shidi pergi butik syahirah kt bkt beruntung, survey tudung tuk wedding aku. sblm ni aku memang pernah jugak ke sana semasa teman abg and kakak ipar aku cari baju kahwin mereka, tu citer 2 thn lepas la ek. Butik ni memang untuk wanita muslimah, baju dan tudungnya yang membuatkan orang ramai suka ke sana walaupun harganya agak ......(paham -paham la ek )

sorry la ek lately ni banyak entri pasal perkahwinan...maklumla tuan punya blog tengah sibuk wat preparation kahwin dan dah gatal nak kahwin...hehehehe

hajat utama aku ke sana adalah untuk survey tudung kahwin, tetapi survey punya survey kaler tudung yang aku nak tu x de. penat dan agak lama jugak nak matchkan kaler tudung dengan baju (match kat phone tu yang susah sikit). Suddenly my siter in law ask me to choose one of baju pengantin kat situ yang aku berkenan...dlm hati berdetik..soalan apakah ni kak ina? tapi aku dapat agak...hehehe dlm hati aku kuat mengatakan kak ina ni nak sponsor ke baju sanding aku? sebenarnya akak ipar aku ni memang peminat setia butik ni, boleh katakan adik beradik dia ambik baju kahwin kat butik ni...kira dah mcm regular cust la dan kira kamcing dgn en mail ni, owner butik syahirah la...
bagai pucuk di cita (btl ke bahasa aku ni?) aku pun terus tunjuk satu baju tu kat dia then dia pun ckp berkenan dengan pilihan aku tu..hehehe.


selingan....aku ni x firm langsung kan, pastu masih lagi confuse tuk pilih baju sanding....kalo perangai mcm ni lambat la nak settle ..pantang jumpa baju yang cantik perasaan tu asyik nak berubah je. nasib baik la shidi ni jenis x cerewet. pasni aku x leh nak g survey butik lain nanti asyik nak tukar je baju.
berbalik pada baju tadi...kakak ipar aku terus tanya kat en mail leh ke aku try fitting baju tu? en mail pun jenis x kisah aku pun try la...memang I luv it...then dalm fitting room aku tnya kak ina..."sapa nak bayar baju ni kak? mahal ni....x mampu saya.."
"then she, said pakai je la...tau la akak.."


kua dari fitting room tunjuk kat shidi dia pun suka dengan baju tu...agak lama gak la aku pakai baju tu..siap ambik gambar lagi...hehehe x malu kan..tapi aku peduli apa.


siap try baju, kakak ipar aku ckp dun worry dear i will sponsor your baju sanding...aku pun terkejut la sbb kata hati aku memang betul..a lot of thanks kat sis in law aku..baik sangat..luv u


pas tu kami beredar terus ke kimie kajang tuk gtau yang aku x ambik baju sanding tapi package lain remain. lucky la kimie kjng ni paham, so baju sanding cxl then tukar kepada baju tuk berkhatam quran and add satu lagi baju persalinan.....nasib baik x kena charge kat kimie and lucky dia x start lagi jahit baju bersanding aku, kalo tak mati aku.....



harapnya no more chnges...shada ingat lagi 2 bln lebih je jangan dok gatal nak tukar-tukar lagi. to my sis in law thank you, and en tunang thank to you too sbb sabar dengan kerenah yayang :)






shidi dan hafiy






patern baju ni pun suka..:)

1 comment:

  1. wahhh lawa yea... mane baju y sis try tu ek..? hehe korek rahsia nie hehehe

    ReplyDelete