Wednesday 14 January 2009

tolol dan sengal di petang selasa

semalam blog aku ada problem...konon nak adjust sikit blog..memblog sambil wat keja kat office..tu yang tak terlayan. x tau la mana silapnya kan..buat punya buat last -last blog aku sakit....tiba- tiba bila aku view kua macam hampeh...x pasal la aku terpaksa buang templete tu dan ambik templete baru..sakit betul hati aku semalam...nak wat keja pun x leh sbb asyik duk fikir blog aku yang dah hancus...nasib baik url x hilang kalo x hilang semuanya....sedih woo..
x pasal-pasal semlam office mate aku terlibat dlm membikin templete dan membaiki tapi x berjaya gak..jue terpaksa aku ambik templete baru...sorry ek x pasal ko pun terjebak kat masalah aku
nasib baik la post yang aku wat x hilang...kalo hilang lagi sakit hati...ni pun x sempat nak touch up lagi x de masa lagila...tengok la nanti bila keja kat office dah kureng and ada kerajinan nak update kat rumah aku touch up blog aku ni...
kengkawan blog sorry la ek...

4 comments:

  1. Pehh giler tension. sabar2 tu mesti masalah internent kat ofis tu!~

    ReplyDelete
  2. tu la asna penat semlam shada duk tercangak wat benda ni...
    nak selamatkan la templete yang lama tapi x leh..at last pakai templete baru..
    tunggu la ek kite touch up blog ni. time keja x sempat la keja banyak...

    ReplyDelete
  3. hahahaha tu la owang suh keje bukan wat blog...
    kan da kena kualat........hahahahahaa

    ReplyDelete
  4. la mana nak tau cik enon..klao tau x mau la aku usik templete blog aku..x pe la nanti asalkan still leh bukak alhamdulilah

    ReplyDelete