Friday 16 January 2009

tanpa tajuk..

arini keja leh tahan sibuk la..time lunch je leh update blog..entri kalo kali ni tanpa tajuk..maksudnya xde tajuk la tu :)
blog aku dah update tapi tak la 100% nanti la aku mentouch up sikit (tapi x tau bilanya).
hari ini jumaat biasala semua orang suka kan sbb esok cuti. so plan aku tuk wekeend ni nak g survey katil kawen bersama future mother in law dan tunang tersayang, selain nak survey katil kawen maybe survey goodies sekali.
aku tak tau la nak wat preparation apa tuk majlis kawen aku ni. setakat ni cuma dah konfirm butik pengantin (aku dan dia), theme colour dan barang hantaran. kalo ikutkan banyak lagi kena uruskan. 3 bulan je lagi sempat ke?
nanti la aku fikirkan bersama parents aku....
lina jangan lupa tolong aku, ko je adik yang aku leh harapkan...hehhehehee

4 comments:

  1. Wahhhh mau jejelan ekkk...? Mau ituttttttttt...
    Sis, asna paling suke katil y ada tiang 4 tu..
    asna pun dah plan ngan futere husband nak beli katil tu nti. hehe.

    Pasal shawl tu.. mybe sis salah beli material kot.. tu y rasa susah nk pki.. sebenarnye senag jer..

    Update ler selalu ek.. pastu nti letak gmbr sekali ek, leh tgk2 sis jejalan shopping memandgkan asna dah kurang kan shopping huhu..
    padahal td time lunch beli lagi shawls pashma N tdung Ikin hehehe

    ReplyDelete
  2. asna sama la kita!! akak pun plan nak cari katil tiang 4..hehehe..future mother in law dah jumpa cuma nak akak tengok la samada suka @ tak..

    shawls tu orang bagi, abang yang beli dari dubai..maybe kot materialnya x best. kita pun sekarang minat mengumpul tudung ikin..

    shopping tuk mencantikkan diri x pe asna, yang penting kita happy :)

    ReplyDelete
  3. Wahhhhhhh Beshh yea...
    Jelez jelez hehehe...
    Owh yeke..
    kot xnak shawl tu..
    bleh pas kat asna hehehe =)

    ReplyDelete
  4. x pe kita akan cuba dan cuba memakainya..

    ReplyDelete