Monday 19 January 2009

napa la sengal sangat ko ni?!!

smalm aku dgn family en tunang kua g survey barang and buy few item for our wedding kat few places and one of them adalah kat nilai 3. slps penat berjalan of couse la perut menjerit dan tekak kontang mintak di isi. so we stop kat food court tuk lunch. aku order la lai chi kang + nasi goreng thai. nak jadi cerita nasi aku la paling lambat sampai, mungkin sbb order kan...tu ok la aku paham. bila makanan dah sampai aku pun baru je nak landingkan sudu dalam pinggan and guess?? aku jumpa apa? bukan la nak memburukkan kedai tu tapi hampeh la...dia x nampak ke ada rambut dalam pinggan dan nasi aku tu..?! geli la beb.aku pun apa lagi pulang balikla nasi tu..dgn x de perasaan pun mamat tu ambik balik nasi aku pastu x dtg2 anta nasi baru kat aku..sengal kan!! x say sorry pun main bla je



nasib baik la aku tak lapar tahap gaban (tuk time tu la)...kalo tak aku bambu ko..tuk lunch aritu aku minum lai chi kang...nasib baik air ko sedap..balik je terus ajak shidi g makan...lapar tau sbb pkl 6.00 ptg baru dapat makn nasi..menu nasi goreng kerabu + tomyam...yummiee






























































wedding updates:

tuk set bilik tidur aku dah beli langsir ..agak mahal tapi aku suka sbb aku dah jumpa kaler theme tuk bilik aku..purple pink...sweets kan..
katil still searching yang sesuai..tak jumpa lagi

11 comments:

  1. Huaaaaaa yummmyyyy terliur tulllllllll~
    Tomyam is my fav la sis....
    Adoiiiii sis wat perut asna berkeroncong la!~
    huhu haaaa nie kena belanje asna la nie.
    hhehe =)

    ReplyDelete
  2. boleh je..bila ek kite lah jumpa?kalo nak dtg la bangsar...hehehe

    ReplyDelete
  3. hihi dugaan tuhh..
    seb bek mate tuh tajam kan..
    :D

    ReplyDelete
  4. Ha boleh2 biler2 meh meh gtau tau date..
    Bangsar kat mane..? Mid ker? Bangsar village ker.? KLCC pun bleh gakkk hehehe~
    Weeeee Hoyehhh hoyehhhh hoyehhhh!~

    ReplyDelete
  5. nano: tu la nasib baik mata ku tajam..kalo tak...ee ngeri. xsangup tau

    asna : meh la dtg..bangsar kat dataran maybank

    ReplyDelete
  6. Owhh kat situ... trun tren kat Asia jaya ek? ke universiti ek? xigat gat tp tau ada menara rebung kat situ ada kedai nasi ayam besh.. Ada garden seoul.. N dataran mybank gak kan.

    Ke asna salah jalan hehehe..
    Kurg pasti lak dahhh ;)

    ReplyDelete
  7. yeker? jumpe rambut... eei.. then pulangkan balik tak rambut tU... huhu saje je sepahkan rambut kn dear.. nilai 3 banyak sangat pilihan.. pening babe..

    ReplyDelete
  8. tiqah: shada dah pulangkan rambut dgn pinggan sekali. dia ingat leh suke-suki masak memain...memag geram beb.

    kat nilai 3 memang banyak pilihan dan kena pandai tawar menawar kalo nak dapat best price..tapi ada yang kata dah mahal kat sana..kena pandai-pandai la

    ReplyDelete
  9. jmpa rmbut? sib baik lum mkn lg kan.. shada punye theme pink purple ek? sama la ngan zt dulu ;) mmg cntik cmbination tuh :)

    ReplyDelete
  10. asna: akak kat dataran maybank..kalo naik lrt turun kat bangsar

    zeti:comel kan kaler tu :)

    ReplyDelete
  11. owhhhh hehehe so biler yea nak belajer yea?
    nge ngeh ngeh =)

    ReplyDelete