Tuesday 3 November 2009

mcm - mcm






november....

cpt sungguh ko dtg...rasa baru smlm je bln januari. memang benar kata perpatah...masa itu adalah emas. ceyyyy



as usual la kalo nov dtg mcm-mcm aktiviti yang kite plan.duit pun banyak habis time ni..huhu, mana taknya time ni budak- budak cuti sekolah, kenduri kahwin, berkhatan, cukur jambul , bercuti dan sewaktu dengannya la.

setakat ini undangan tuk majlis kahwin sehingga bln 12 aku dh ada 5 undangan, rasa mcm cik diva pulak, tak tau nak pilih mcmana sbb surelah semua undangan dtg dari kawan-kawan aku dan en suami. pecah perut & gemuk la nanti.



selain attend kenduri kahwin, aku jugak akan bercuti...HOREYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!! aktiviti wajib setiap tahun!
destinasinya adalah....langkawi :)))

sebenarnya dh lama aku plan & booking flights ticket, 2 bln slps kahwin ko. awal perancangannya nk g bercuti dgn en suami tapi tak kesampaian. sian dia kena tinggal :( habis burn tiket. jadinya wife dia akn bersuka ria dgn mak bapak dia je la.
nasib baik aku g on w/days so wekend masih ada masa tuk aku berdating dgn sang suami :)
jgn sedey2 ek yayang next year ada lagi..kite plan bercuti bersama.



bln 11 ni jugak ada debaran menanti kami...apa ek?
bukan debaran sehati berdansa pun tapi debaran kat mana la sang suami kena posting nanti.
aku selalu berdoa minta di mudahkan urusan kerja en suami..hopefully jgn la kena post jauh-jauh. aku tak sekuat yang di sangka kan :(






p/s : pn ratna tolong arrage transport tuk aku ek :)

No comments:

Post a Comment