Wednesday 30 September 2009

kenyataan perasaan Idulfitri








hari ini kembali bekerja setelah hampir 2 minggu lebih cuti berehat & beraya. rasa malas je nak kerja arini, ditambah rasa mengantuk sbb mlm semalam tak dapat nak tidur. mungkin dh lama tak balik rmh mertua tu yang rasa mcm kurang selesa.




perasaan nk bekerja pulak mcm little bit lazy..huhu. masuk je office berlambak fax atas meja yang kena seattlekan. nasib baik separuh dh di buatkan oleh officemate so kurang la sikit bala...thanks to dear frens.



masa berpantang hari tu memang merupakan saat yang membosankan, manakan tidak kena duduk terperuk dlm bilik pastu mkn pun tak sedap. hari - hari kena mkn ikan masak lada hitam pastu minum pati haruan, mkn Jamu blablala. org sedap- sedap mkn juadah raya aku nganga jer. sampai satu tahap tu aku terpaksa tipu sunat kat mak ajak shidi keluar jejalan.





thn ni raya aku mcm biasa je...baru lps keguguran so time raya ramai la sedara mara yang bertanya keadaan diri aku ni. raya pun tak kemana sbb badan masih tak sihat dan shidi pun dh start outstation so banyak spend masa di rumah shaja. thn ni tak sempat langsung nak beraya di kg shidi. insya Allah thn depan masih ada. raya pertama beraya di rumah nenek then terus balik rmh. thn ni aku ibarat penunggu rumah menanti sedara mara dtg shaja. paling bes dapat duit raya dari pakcik makcik yang kesian dgn aku due to some reason :)







our raya theme..green :)




raya berstoking ..





2 comments: