Monday 10 August 2009

tanpa tajuk

agak lama aku x berbloging ni, bukan apa kemalasan melanda diri...some more aku x de mood & tiada isu untuk di kongsi bersama2 teman blog.

hari ini aku start new day w/out hubby di sisi....dia kena g o/stations untuk satu tempoh yang agak lama. kami akan bertemu semula semasa cuti raya nanti. perasaan?? perasaan aku jgn citer la...mcm2 aku rasa..
ni bukan kali pertama aku kena tinggal berseorangan dgn shidi, sudah berkali tetapi xla selama ni. nasib baik la rmh mak & mertua x jauh leh balik selalu. wat masa ni aku akan berpindah randah antara rumah aku, mak dan mertua.

smlm aku hantar cd k`rumah kawannya tuk g o/station. aku tau perasaan dia berat tuk tingglkan aku. aku rela dlm terpaksa..kena memahami, sbb dia pergi tuk mencari rezeki, cuma terkilan sbb kena tinggal bila diri dlm berbadan dua. aku bersyukur kerana kami dapat berita gembira ttg kehamilan aku pada minggu lpas, bayangkan kalo minggu ni....xdpt la nak berkongsi bersama insan tersayang.




benci dgn pantang larang apabila diri terpaksa melakukannya....

4 comments:

  1. Alhamdulilahhh!!!!

    Tahniah sis!!!
    wahhhhhh gembira yea asna hehehe
    sorang2 kawan asna dh pregnt hehehe =))

    Take care ya sis..
    OWhh abg cd o/stion ptt la sis tinggal sorg huhu.. sabr yea sis rezeki ank tue abg cd dpt keje luar.

    take care sis..

    Ha nti update la bby dalm perut mcm ne yea..
    at least nti asna ada rujukan hehe

    ReplyDelete
  2. thanks asna...
    ahah akak dh preggy baru 6 weeks...
    sedih sikit sbb time mcm ni abg cd ada keja lua pulak...nasib baik ada baby teman akak :)

    ReplyDelete
  3. shada, congrats yer!!!
    nanti jaga diri elok2 tau..jangan angkat benda berat2..
    jaga makna sumer...

    wah, bestnyer nanti dh dapat baby..
    alhamdulilah :)

    ReplyDelete
  4. thnks awak....
    will take ur advise..awak cpt2 kawen!

    ReplyDelete