Tuesday 6 January 2009

Hectic day

semalam merupakan hectic day bagi saya...why???
dan membuatkan saya berasa bengang, tegang dan tension!!!! why?
mana x tension lagi 10 minute nak 5.30 time saya nak balik keja, boleh plak satu maybank branch kol saya dan beritahu ada satu polisi sangkut dan cust x leh nak renew r/tax ...bengang tak? saya dah la nak balik then dapat call macam taik....
nak tak nak saya kena la stay tuk check policy tu. eee sengal la...
agak lama la saya nak amend benda alah tu....almost 1 hour...at last saya balik 6.30..
nasib baik la kawan baik saya nurul tolong saya untuk adjust, amend dan balancekan payment kat system...kalo x ...mati aku...to nurul thanks ek for helping me yesterday.
hopefully jgn la ada kes mcm tu lagi...tu mr branch next time call awal kalo ada problem bukan time orang nak balik keja...SENGAL!!!!




sian kat tunang saya....shidi sorry ek sbb semalam kena tunggu saya 1 jam kat bawah...dah la saya balik dengan awak tapi awak plak kena tunggu saya,,,sorry ek laling...

No comments:

Post a Comment