Tuesday 17 November 2009

fine days :)

last week aku cuti seminggu :)
seronok rasanya cuti & bercuti...sedia maklum aku bercuti ke langkawi. biasa je x de yang istimewa cuma yang bes dapat habiskan duit mak bapak aku sbb g bercuti dgn diorang la...huhu



aku spend masa 3 hari kat sana...dan selama 3 hari kat sana 3x lah jugak aku ke kuah tuk bershopping :) kata kaki shopping. kali ni aku dh terjoin club mak aku secara x sengaja sbb beli pinggan mangkuk. sapa sangka org yang suka shopping beg smpai langkawi shopping pinggan mangkuk..



terkilan tak dapat island hopping sbb keadaan cuaca yang x mengizinkan. somemore mak ckp x leh sbb laki aku xde ;( tak pe la next time ada.











foot note : next tioman :)

2 comments:

  1. farah : jom along ckp tmpat dia dh dekat..dh terbau2 dh tioman ni :)

    ReplyDelete