Thursday 15 October 2009

gambatte

3 days out of office...attend training..rasa sungguh selesa kepala otak ini tanpa daily routine at office. rasa malas je nk g kerja arini menghadap pc, fax, email and all those things la..
sepatutnya balik training lebih bersemangat nk kerja aku sebaliknya.
aku suka g training sbb nak elak keja je kat office..hehe
pengakuan ikhlas ni :)

minggu lepas penuh jadual aku.. attend open house, movie and date with lovely husband. sampai sakit perut aku, dari pagi ke petang makan, kua dari jumaat mlm hingga ahad mlm..tapi hati tetap gumbira sbb dpt spend masa dgn kwn, family and my spouse!

bln ni sang suami o/station kt palong selama sebulan, so every wekend leh jumpa dia..tak mcm sblm ni 2 minggu sekali je dpt jmpa sbb lokasi yang jauh.
wekend ni kami akan drive to taiping balik kampung, kazen kawen. kesempatan untuk aku dan shidi nk jmpa sanak saudara sbb tak balik raya aritu. hopefully we will enjoy it!


kepada kwn-kwn yang dh jmpt kami for open house, so sorry tak dpt attend korang punya open house wekend ni, sbb kami "terpaksa" balik kg..takut2 nanti ada sedara ckp..."dh kawen senyap je"

arini dh genap sebulan aku berpantang ( yeayyy dh raya!!!) and last week aku jumpa doktor tuk follow up D&C.Alhamdullilah keputusannya perut aku dh clean and clear. doktor advise aku start ambik folid asid dari sekarang tuk persediaan akan datang and wait for 3 cycle period.


kami akan sabar menunggu :)

7 comments:

  1. boleh dah tu..
    tak yah tunggu 3 cycle pun takpe..hehe

    ReplyDelete
  2. aminn aminn...

    moga lepas nie sis punye terus lekat smpi 9 bulan 10 hari terus.. lepastu boley dtg weding asna sama ada bwk bby @ bwk peyut hehe ;)

    ReplyDelete
  3. pandai la farah...
    ni 1st cycle pun tak lagi..tunggu sampai akhir bln ni, kalo x de gak nj jmpa doktor..
    takut la :(

    ReplyDelete
  4. relaks2.
    selalunya period balik lepas 3-6 minggu.
    belum 6 minggu kan?
    kalau tak dtg jugak pas 6 mgu g jumpa dr.

    ReplyDelete
  5. asna: insyaAllah...doakan yang terbaik tuk akak ek :)
    kalo ada rezeki kami dtg bertiga..hehe

    farah: blom lagi farah..baru ngam2 4 minggu..tapi doktor ckp aritu slps 2 minggu D&C sepatutnya dah dtg...tunggu je la

    ReplyDelete
  6. banyak kan rehat ye.. jangan banyak kan bergerak.. hati-hati k dear,..
    semOga rezeki Allah cepat sampai ye untuk u all berdua.. teruskan berdOa tau..

    take care ok..

    ReplyDelete