Wednesday 10 June 2009

mood menulis kureng



lama rasanya aku x update blog aku ni...reasonnya sbb aku malas. senang reason aku kan..xperlu nak cover2!
bukan apa, minggu-minggu sudah merupakan minggu yang cukup tight tuk aku dan suami, kerana kami berpindah ke rumah baru..jadi kesibukan itu menyebabkan aku malas tuk update blog ni..still in honeymoon mood!


tanggal may 31...

merupakan besday hubby aku yang ke 27..this year kami celebrate as husband and wife..eee sukanya..tapi kesibukan kami berdua menyebabkan kami xdpt nak celebrate, so last wekend lepas baru dapat nak celebrate.....secret recipe JJ balakong destinasi kami.
walaupun begitu, hadiah dah kasi awal, mlam 31 May..sian shidi dia ingat aku lupe..mana bisa aku lupa besday kamu sayang !









hubby yang makin kuat makan..






minggu ni plan nk spend masa for movie coz during school holidays memanjang je FULL.

8 comments:

  1. Laaaa..
    nak join jugak~
    kih kih kih

    Selamat berpindah umah baru yea..
    susn atur perabot semua cantik2..
    Sis jgn gado lak ngan hubby time
    susun2 tue ek kih kih kih~

    ReplyDelete
  2. thanks asna...
    x gaduh dia rajin tolong kite..bersemangat sungguh mengemas asna ;)

    ReplyDelete
  3. heheh..bertuah badan dapt husband rajin..heheh..nanti keje umah mesti ditolong kan

    ReplyDelete
  4. penat kenduri kawen
    lps tu settling down dgn rumah, perabot
    sume amik masa....

    mana ader masa nk hadap pc lama2....

    ReplyDelete
  5. naniey : Alhamdulilah...
    dia lebih rajin dari shada rasanya...sampai frame gambar kahwin yag baru dpt x sabar2 nak lekatkan kat dinding..hopefully rajin sampai ke tua :)

    ms tepung :btl la awak..
    sibuk dgn benda2 tu semua membuatkan masa terbatas..awak dh pindah ke?

    ReplyDelete
  6. hihi kita lps kawen terus masuk umah dh..beli umah 2nd hand jek..
    even dh dkt 3 bulan pun still xhabes kemas ~ nama pun perempuan brg zaman bjg bnyk sgt..nak buang sayang, simpan nmpk menyemak...last2 brg tu dok la diam2 dl smpi mood nk habis kemas ader..

    ReplyDelete
  7. ms tepung : syoknya awak dh ada rmh sendiri :)
    kite duk sewa lagi la sbb plan nak beli insyAllah dlm thn depan..nk wat staff loan dgn Maybank :)

    ReplyDelete
  8. ur hubby 27? waa... muka nampak muda..
    tak tua pun tulaahh cik puan dia suka wat dia senyum memanjang tak gitu...?
    heheh :D

    ReplyDelete