Monday 29 June 2009

jun oh junni

semalam aku sekeluarga celebrate besday boy dlm kelurga kami...thn ni ada 3 besday boy. sorang ahli baru..ulang tahun yang pertama bagi hafiy alwan. sekejap je dh setahun...hafiy welcom to da club ya comel!

kalo tahun sebelum ni besday boy on june dlm family aku, cuma abah dgn adam. adam adalah anak along aku,menyambut ulangtahunnya yang ke7 jatuh pada 17 hb sehari selepas hari lahir abah..tahun ni wak mashudi sambut besday yang ke 68 thn. :) (dh tua dh bapak aku...tapi aku rasa mcm muda je :) happy besday abah...kite sayang abah so much!...

last wekend memang happening sbb aku spend masa with my family dan keluarga mertua. memang penat tapi best!..on sat tolong mertua sbb ada kenduri arwah on sun celebrate besday abah and the geng ! the best moment on june i had !



abah i miss and luve you!...

2 comments:

  1. Fuhyooo!!!
    mane gmbr?? hehe asyik makan jer kan if sis kat umah mentua.. toi x?? hehe

    ReplyDelete
  2. x sempat nak snap pics la asna..kamera tinggal kat rmh sewa kami...
    xpe la yang penting terpahat kat pala ni :)

    ReplyDelete