Tuesday 17 February 2009

meets old good frens :)

Last weekend aku dengan shidi went to one of our old frend house..ada besday party tuk anak dia, yang ke 2 thn. dah besar anak ima...aku ni pulak baru nak kawen. jumpa kawn lama memang moment yang indah sbb kenang kembali zaman persekolahan. aku lewat sampai tapi majlis belum selesai


lama jugak la spend time, makan2 dan part paling bes tengok gambar lama...kuat giler aku gelak sampai kua air mata..lawak giler tengok gambar2 lama...then kat sana aku announce my wedding day also. hopefully all my frens will come to my big day. but mybe ila xdapat dtg sbb that time tengah berpantang...illa x pe ko anta laki ko tuk snap my wedding pic ek..


nanti aku bajet nak wat gathering sblm aku kawen dengan kwn-kwn aku yang sengal ni la.enjoy moment bujang sblm kawen with them and learn new thing to be wife from 2 of my frens, ila and ima.lidya ko bila lagi? pasni tinggal ko sorang la wei. cepat wei jgn memililh sangat...umur skrg dah 27!!





lidya, aku, ima dan mak buyong (ila jgn mare)



4 sekawan yang sengal di zaman remajanya..hehe

me and future pengapit..lidya dah tempah baju ke?

2 comments:

  1. HUoo besh tuu!~ dpt jupe geng lama..
    teingat rakan2 ku yang lain huhu

    ReplyDelete
  2. betul asna bes jumpa geng lama..rsa nak je balik semula ke zaman muda remaja dulu..

    ReplyDelete